FAQ – Oftest stillede spørgsmål
Hvad koster det i fragt og kan i levere til min adresse?
Alle ordrer koster 75kr. i fragt. Dette gælder dog ikke stofprøver som sendes gratis.
Pakkerne sendes med UPS direkte til din adresse. Hvis det ikke er muligt at levere til dig på adressen, vil din ordrer blive afleveret i en pakkeshop i nærheden af dig.
Hvor mange stofprøver kan jeg bestille?
Du kan bestille op til 7 stofprøver uden beregning. Vi sender dem gratis til dig. Ønsker du flere bedes du kontakte kundeservice.
Kan man bestille en konsulent hjem til ens adresse som kan hjælpe med vejledning?
Nej på nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke dette. Men vi vil hjælpe dig på vej gennem chatten eller på mail.
Kan man bestille en hjem til opmåling og montering af gardiner?
Nej på nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke dette. Det er dog en meget simpel proces og du kan nemt følge vores vejledninger på hjemmesiden. Har du brug for yderligere hjælp, sidder vi klar ved vores kundeservice.
Hvor ofte skal batteriet oplades i det elektriske gardiner?
Det afhænger af motor, forbrug, stoftype og størrelse på gardin. Det vil derfor typisk være indenfor et spænd på 6- 12 måneder.
Hvor produceres gardinerne?
Vi har samarbejdspartnere i hele Europa. Og samarbejder særligt med fabrikker i Tyskland, Spanien og Sverige.
Hvad er bottom up og top down - bottom up?
Hvis du vælger "bottom up" til dit gardin, kan bunden af gardinet trækkes op som du kender det fra et "almindeligt gardin". Vælger du derimod "Bottom up - top down" kan både bunden trækkes op og toppen kan trækkes ned uafhængigt af hinanden.